17 maja 2012

Szybki makijaż wieczorowy wykonany za pomocą jednej paletki Sleek :)

Witajcie :*

Choć sleekomania się skończyła, ja postanowiłam zmalować coś cieniami z paletki Oh So Special ;)
Makijaż bardziej wieczorowy, błyszczący :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)





Czego użyłam?

- Sleek Oh So Special ( organza i celebrate)
- Podkład essence stay all day
- Rzęsy Eveline cosmetics Volumix Fiberlast Mascara ( tak na marginesie mój ulubieniec ostatnich czasów ;)
- Usta Esprit 204
- Policzki róż Bell no.4

I tak na koniec wpisu optymistyczny obrazek ;)


Buziaki ode mnie i mojego małego urwisa :*

3 komentarze:

  1. Ooo, nie wiedziałam, że ta paletka to potrafi! Świetny makijaż! :)
    No i dzidziuś w drodze! Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż
    ojej coraz bliżej, super, juz pewnie nie możesz się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) W ogóle pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*