21 marca 2012

Essence - Stay All Day RECENZJA

Witajcie Kochane/ Kochani :*

Dzisiaj wstawiam obiecaną recenzję podkładu ESSENCE Stay All Day


Co pisze producent: 
Korektor we fluidzie, pokrywa cienie pod oczami i niedoskonałości cery. Zawiera pigmenty lekko odbijające światło dla naturalnie świetlistej cery.

Pojemność i Cena: 30ml / ok. 12 zł

Dostępność: Drogeria Natura


Na początek zacznę od tego, że podkład ma dosyć gęsta konsystencje, radzę go nakładać na nawilżoną buzię, w przeciwnym razie może robić drobne smugi.

Plusy:
- dobrze kryje, nie idealnie ale w znacznym stopniu
- matowi
- jest trwały, może nie aż 16h ale 8h napewno :)
- nie ściera się
- nie brudzi ubrań
- wygodny w użyciu ( wygodna pompka)
- cena i dostępność
- umiejętnie rozprowadzony nie tworzy brzydkiej maski na twarzy
- pięknie wyrównuje koloryt skóry
- ładnie się stapia ze skórą
- jest wydajny

Minusy:
- jeśli nałożymy go za dużo, może podkreślać suche skórki
- po nałożeniu może zdawać się za ciemny, bądź żółty, ale po chwili stapia się ze skórą
- ukryje drobne przebarwienia, zaczerwienia, jednak te większe trzeba dodatkowo potraktować                     korektorem
- są dostępne tylko 4 odcienie, dosyć ciemne

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z tego podkładu, jest bardzo podobny do matującego KOBO [tutaj przeczytacie recenzje], tylko jest mniej kryjący. Ważne jest dla mnie też to, że nie zapycha, mam cerę mieszaną w kierunku suchej, ze skłonnością do wyprysków i przebarwień, ale nic mi po nim nie wyskakuje, skóra dobrze na niego reaguje :) Mam nadzieję, że przybliżyłam wam nieco ten produkt :)


Ja posiadam odcień 30 soft sand

Pierwsze zdjęcie bez podkładu, nakremowana twarz; Drugie zdjęcie z samym podkładem Stay All Day; Trzecie foto z różem i podkreślonym okiem ;) Podkłąd nakładałam paluszkami :)

Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Krycie jest całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że Essence ma takie ciemne odcienie podkładów

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny róż na policzku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to on kryje bardzo porządnie. Początkowo go nie lubiłam ale potem jakoś mi się odmieniło. Jednak nie bardzo zgadzam się z tym że kolor się dopasuje. Niestety najjaśniejszy jest dość ciemny.

    Ps. czy mogłabyś usunąć weryfikację obrazkową komentarzy bo strasznie utrudnia to komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kolor się stapia ze skórą, ale wiadomo, że ciemniejszy to zawsze się będzie odróżniał ;) Mi na szczęście udało się dopasować kolor do karnacji :)
      Ojj nawet nie wiedziałam, ze mam weryfikacje, już wyłączam :P

      Usuń
  5. Chyba masz za ciemny odcień, widać na zdjęciach - np. na czole.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*