30 września 2011

Farba Wellaton w piance

Recenzja farby do włosów Wellaton w piance



Kolor jakim farbowałam to "wulkaniczna czerwień". Farbuję nią włosy 4 raz i będę ją wychwalać pod niebiosa ;P Składam pokłony tym, którzy wymyślili takie coś jak farba w piance :)





Plusy:
- TRWAŁOŚĆ,  włosy nawet po miesiącu nie tracą koloru, co przy czerwieniach jest trudnością i pięknie błyszczą
- RÓWNOMIERNY KOLOR, ŁATWOŚĆ APLIKACJI, czyli mogę sobie sama ufarbować włosy, nie muszę nikogo prosić o pomoc, wszystko równomiernie się farbuje, nie ma plamek :) Nakłada się ją po prostu z przyjemnością, zajmuje mi to jakieś 15 min.
- WYDAJNOŚĆ, mi farby jeszcze zostaje, a nakładam jej mnóstwo, aż za dużo ;) Ale szkoda mi wyrzucić ;)
-NIE NISZCZY WŁOSÓW, a to dla mnie bardzo ważne, po niej włosy mi nie wypadają, są błyszczące i mięciutkie :)

Minusy:
Tak tak, znalazłam dwa :P
- POMPKA, w właściwie jej nieużywalność, nie naciska się jej tylko opakowanie, ja już się do tego przyzwyczaiłam, ale może to być denerwujące
- BARWI SKÓRĘ, z tego co wiem brązy nie barwią, czerwienie zawsze mi barwiły, na szczęście łatwo się zmywa, ale zaznaczam jako minus ;)

Ogólnie mówiąc, jestem bardzo zadowolona z tej farby, już teraz nie wyobrażam sobie farbować inną, jest meeega wygodna a przy tym kolor jest satysfakcjonujący i trwały :)
Moja ocena 10-/10


Środek opakowania oraz mój miesięczny odrost

Efekty po farbowaniu w świetle dziennym i w cieniu

Ale dzisiaj nabroiłam postów :P
Kochani dajcie znać czy podoba Wam się blog?

9 komentarzy:

  1. ciekawie wygląda, szkoda, że nie mają fioletów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o farbach w piance, ale w sumie... Można by kiedyś spróbować! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda, bardzo ładny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie wygralam farbe na rossnecie i zatsanaiwam sie, która pianke wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak zapytam, co ile myjesz głowę? bo skoro nie schodzi około w miesiąc:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowę myję co drugi dzień :) Chodzi o to, że kolor się nie wypłukuje, co przy czerwieniach zdarza się bardzo często.

      Usuń
  6. a jaki kolor miałaś przed farbowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  7. tez farbuje nią faktycznie głupia jest ta pompka ....
    kolor mi się trzyma 3 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  8. tez farbuje nią faktycznie głupia jest ta pompka ....
    kolor mi się trzyma 3 tygodnie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*