28 grudnia 2013

Cztery tygodnie z 4LongLashes :) To naprawdę działa! ;)

Dzisiaj mija równe 4 tygodnie odkąd zaczęłam używać tego specyfiku :)



Na temat odżywki nie będę się rozpisywać,  możecie o niej poczytać w czeluściach internetu. Dzisiaj jednak przyszła pora podsumowanie kuracji.

Używałam codziennie wieczorem. Nie opuściłam ani jednego dnia :)
A oto naoczne efekty:



 Cóż mogę więcej napisać? Odżywka naprawdę działa! Może nie tak jak słynna Revitalash, gdzie efekty są naprawdę imponujące, ale "zwykłe" sklepowe serum podołało zadaniu :)

Mam odczucie, że rzęsy są dłuższe i przede wszyskim gęstsze. Teraz zdarza się, że pomalowane miziają mnie pod brwią :) Ogólnie widzę też, że poprawił się wygląd rzęs, są bardziej błyszczące :)




Jestem bardzo zadowolona, pokładałam w tym serum spore nadzieje i udało się :) Wydaje mi się, że w buteleczce zostalo jeszcze całkiem sporo, wiec na pewno wykorzystam wszystko do końca.
Jedak ostatnio zauważyłam, że zaczyna mi lecieć więcej rzęs (od paru dni), zobaczymy jak to się rozwinie i na pewno dam Wam znać jak zachowują się rzęsy po skończeniu kuracji :)

I co Wy na to wszystko? Też widzicie efekty? :)

Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. coraz bardziej się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym tak chciała! Muszę wreszcie pomyśleć nad takim specyfikiem, bo efekt jest faktycznie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra! Biere je w następnym miesiącu, to może na sylwestra się wyrobię z wyhodowaniem paru dodatkowych rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą w Polsce tydzień temu kupiłam ta odżywkę i wkrótce zabieram sie do wielkiego testowania, może nawet od jutra:) Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako wieloletnia konsultantka Avon, muszę przyznać, że efekty prezentowanej odżywki do rzęs są całkiem niezłe… Być może skuszę się na zakup…

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*