22 stycznia 2013

Ardell Wispies Black kontra Demi Wispies Black

Witajcie :*

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję porównawczą słynnych rzęs Ardell. Postanowiłam ją zrobić, ponieważ sama przed zakupem owych rzęs nie bardzo wiedziałam, które są lepsze i które wybrać. W końcu kupiłam obydwie, przez co mogę Wam teraz je pokazać. Niestety w internecie znalazłam niewiele informacji porównawczych, dlatego postaram się pokazać Wam te różnice i rozwiązać problem, które rzęsy wybrać :)


Obie pary są;
1. Na cienkim, elastycznym, bezbarwnym pasku, który po nałożeniu na oko jest niewidoczny.
2. Układają się pięknie w łuk, co ułatwia przyklejenie ich do lini rzęs.
3. Są z naturalnego włosia, farbowanego na czarno, wyglądają naturalnie.
4. Dostępne są jedynie w sieci ( ja swoje kupiłam za 15 zł za jedną parę)


 

Więc zobaczmy czym tak naprawdę różnią się te dwie pary:


1. Przede wszystkim wispies są ciut dłuższe niż demi wispies.
2. Wispies są zakończone na obu końcach krótszą końcówką rzęs, zaś demi wispies zewnętrzny kącik mają
    dłuższy a wewnętrzny krótszy.
3. Demi wispies są gęstsze ( ze względu na nachodzące na siebie włoski).


Obie pary użytkuje się bardzo wygodnie, nie bez powodu są okrzyknięte najlepszymi sztucznymi rzęsami. Dają bardzo naturalny efekt, jednak zagęszczają i wydłużają rzęsy, nie wyglądają wulgarnie.

To teraz zerknijmy na efekt na oczach osobno:

Wispies Black

Demi Wispies Black
A na koniec zdjęcie obojga oczu:

Lewe oko: Wispies Black       Prawe oko: Demi Wispies Black
To by było na tyle :) Przepraszam za fotki, wiem, że nie zachwycają, ale mam nadzieję, że chociaż trochę rozjaśniłam Wam obraz najsłynniejszych z rzęs Ardell :)

Jeśli chodzi o mnie częściej wybieram Demi Wispies, ponieważ na wyjścia zwykle maluję tylko kreskę ( niestety nie mam czasu na mocniejszy makijaż). Wyglądają bardzo naturalnie, ale efektownie :) Po prostu dają delikatniejszy efekt.
Wispies wybieram do mocniejszych makijaży, ponieważ dają mocniejszy efekt :)

Na koniec wrzucam fotkę z pełnym makijażem i rzęsami Wispies Black :)


A Wam które rzęsy bardziej odpowiadają? Posiadacie któreś? :)
Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. fajny efekt, zawsze chciałam spróbować sztucznych rzęs, a kiedy miałam okazję to okazały się być mi zbędne

    OdpowiedzUsuń
  2. mam w domu chyba 3 pary sztucznych rzęs i strasznie mi ciężko je przykleić..:)
    muszę się tego nauczyć. Takie rzęsy pięknie wyglądają. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio kupiłam sobie rzęsy tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki za informacje, takiej własnie szuakłam i trafiłam na twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za to porownanie, wlasnie kupuje te rzesy i zastanawialam sie ktore wybrac, teraz juz wiem ze Demi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*