1 grudnia 2013

A od dziś testuję... 4LongLashes :)

Dzisiaj kupiłam go w promocji za niecałe 68zł w Rossmanie, jestem go strasznie ciekawa i pokładam w nim wielkie nadzieje ;)

Nie będę się rozpisywać, na pewno większość Was słyszała o nim :)  Relację i efekty naoczne zdam za 3 tygodnie, kiedy to według źródeł ma już widać efekty :)




A może Wy już macie testy za sobą? Ciężko o nim znaleźć jakieś info na necie, oprócz opinii na stronie Rossmanna, gdzie wychwalany jest pod niebiosa, oczywiście ;)

4 komentarze:

  1. Nie stosowałam go niestety. Właściwie to nie używałam żadnego kosmetyku do pielęgnacji rzęs. Moje rzęsy są w miarę okej, ale jestem bardzo ciekawa, czy poprzez używanie takiego rodzaju odżywki jakoś poprawiłby się ich stan. Czekam z niecierpliwością na Twoją relację. Życzę jak najbardziej udanych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również go niestety nie miałam. Chociaż stety czy niestety to się dopiero okaże ;) mam nadzieję, że zrobisz zdjęcie z przed i po kuracji Tym kosmetykiem, jestem bardzo ciekawa czy rzeczywiście jest taki dobry ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*