8 sierpnia 2013

50 przypadkowych faktów na mój temat :)

Bardzo spodobał mi się ten tag i sama postanowiłam pomyśleć na swój temat ;) Lubię czytać Wasze fakty i czasami ubawię się nieziemsko, mam nadzieję, że Wy z moimi też :P
Ciekawa jestem czy uda mi się napisać całe 50 punktów :P


No to zaczynam

1. Jestem straszną bałaganiarą :) To pierwsze co mi przyszło do głowy. Nigdy nic nie odnoszę na miejsce, dlatego potem szukam i szukam :P

2. Ale pomimo, że bałaganię, to jeśli już zrobię porządek, to przynajmniej w ten jeden dzień musi być wszystko na bym cyk cyk :P Chodzę i poprawiam po wszystkich, aby tylko zachować ten porządek.

3. Boję się duchów :D Serio! Jak tylko zostaję sama w domu to od razu słyszę jakieś niepożądane dźwięki.

4. Nienawidzę jak ktoś się spóźnia, nawet o 3 min i już mam podniesione ciśnienie :P

5. Sama też się nie spóźniam, chyba, że naprawdę w wyjątkowych sytuacjach.

6. Mimo, że nie lubię spóźniania, to w rodzinie nasza "rodzina" jest uznawana za spóźnialską :D A wszystko przez pozostałych domowników :P

7. Nie przepadam za dziećmi :D

8. Mimo to, nad życie kocham mojego synka :P

9. Urodziłam w wieku 25 lat. Było to dla mnie kompletnym zaskoczeniem i praktycznie połowę ciąży nie dochodziło to do mnie

10. Z moim teraz już mężem a przedtem chłopakiem jestem 9 lat w tym  1,5 roku po ślubie :)

11. Nienawidzę, kiedy wyjeżdża ktoś z mojej najbliższej rodziny. Dla wyjaśnienia moi rodzice to motocykliści, więc często podróżują, mam wtedy głupie myśli i nie mogę się doczekać kiedy wrócą.

12. W ogóle nie lubię wycia karetek, straży bo nachodzą mnie te głupie myśli :P

13. Nie mam pojęcia czemu tak mam, ale może dlatego, że mój mąż miał 2 razy poważny wypadek samochodowy

14. Całe życie mieszkałam na wsi, dopiero w tym roku przeprowadziłam się do bloków.

15. A całą młodość chciałam mieszkać w blokach :P

16. Lubię alkohol :) Najbardziej te kaloryczne np Malibu :P Ale czysta też może być ;)

17. Ale zawsze mam umiar w piciu :) Tylko raz zdarzyło się, że urwał mi się film.

18. Na kacu strasznie dużo jem. Kiedyś na weselu śmiali się ze mnie, bo co na mnie ktoś spojrzał to jadłam. Aż mi się głupio zrobiło :P

19. Mam słomiany zapał. Coś zaczynam i rzadko kiedy kończę.

20. Jestem strasznie niecierpliwa. Zaczełam ćwiczyć i już po 2 tyg jak zobaczyłam efekty zaprzestałam :P

21. Mam o pięć lat młodszego brata.

22. Palę papierosy.

23. Uwielbiam stać przed lusterkiem :D I to od najmłodszych lat, co jest udowodnione zdjęciami :D

24. Krzyczę na wszystkich, żeby nie rozpieszczali mi syna a sama rozpieszczam go jak mogę :P

25. Lubię posiedzieć sama, w ciszy. Potrzebuję takiego czasu dla siebie w osamotnieniu.

26. Kompletnie nie mam głosu, fałszuje przeokropnie.

27. Moja największa wada - nie znam angielskiego, choć rozumiem jak coś jest napisane w tym języku :P

28. Jestem typem choleryka, bardzo szybko się denerwuje, ale też bardzo szybko mi mija :P

29. Bardzo łatwo mnie rozczulić, wymiękam przy wszystkim.

30. Często płaczę :P Nie wiem czemu, po prostu tak mam :P Nawet przy porodzie nie krzyczałam tylko płakałam :P

31. Jestem strasznie oszczędna :P Zanim coś kupię zastanawiam się z 500 razy :P

32. Choć czasami ponosi mnie szał zakupów, wtedy nie ma zlituj :D

33. Kiedy mam wystąpić publicznie bądź w większej grupie, brakuje mi języka w gębie :P Po prostu stres mnie zżera :P

34. Nie jestem zazdrośnikiem. Nie jestem w ogóle zazdrosna o partnera, nie przejmuję się jego wybrykami :D Wiem, dziwne to jest ale jednak możliwe :P

35. Chciałabym być szczupła i na tym się kończy, bo najzwyczajniej w świecie jestem leniem :P

36. Śpię z moją ukochaną poduszeczką od lat, wcześniej spałam z żółwikiem a chyba do 18 :P

37. Nie lubię czytać książek, w ogóle mnie to nie wciąga.

38. Uwielbiam kawę rozpuszczalną z mlekiem, mogłabym ją pić hektolitrami :P

39. Przez pół roku pracowałam i mieszkałam w Holandii

40. Chciałabym nauczyć się tańca na rurze :P

41. Ogromnie podobają mi się tatuaże i kolczyki :) Tatuażu nie mam ale planuję w tym roku :)

42. Nie potrafię chodzić w szpilach, mimo tego ubieram je na wyjścia :P Pewnie śmiesznie wtedy wyglądam.

43. Przez moje spore łydki, nigdy nie mogę sobie kupić kozaczków na zimę.

44. Zwykle wstaję wcześnie, nawet po imprezie :)

45. Mam 156 cm wzrostu :P Byk ze mnie :D

46. Nienawidzę cwaniactwa i wywyższania się, a także prześladowania.

47. Szykuję się w tempie ekspresowym :)

48. Lubię takie kanały jak ID Discovery albo Polsat Crime&Investigation :D

49. Bardzo szybko wybaczam, nie potrafię się gniewać.

50. Mocno stąpam po ziemi, jestem uważana za osobę z silnym charakterem :)



Jakoś poszło! Nawet nieźle ;) Dziewczyny napiszcie czy Wy też macie takie fakty o sobie, chętnie poczytam :)


:P

2 komentarze:

  1. wszystkie fakty przeczytałam ;p też lubię bałaganić, ale potem zbieram się do sprzątania i jakoś to idzie.. ;DD

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Cię poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*