21 grudnia 2012

Rozczarowanie - Timotei + wygrana w konkursie :)

Witajcie :*

Dzisiaj chciałam opowiedzieć o szamponie do włosów, który bardzo mnie zawiódł.
Nigdy nie miałam co do szamponu wielkich wymagań, miał dobrze umyć włosy i ładnie pachnieć ot co.

Mowa o Tomotei 2w1 Intensywna Pielęgnacja


Zapach ma w porządku, jakby słodki kokos, bardzo intensywny.
Konsystencja standardowa dla szamponów, pół gęsta. Szampon słabo się pieni, już nakładałam i mało i dużo produktu, nic nie skutkowało.
Opakowanie ładne, poręczne.

I to by było na tyle pozytywów :P
Bardzo słabo myje włosy, a już o umyciu oleju czy odżywki mogę zapomnieć :(  Plącze przy myciu, włosów bez zastosowania odżywki nie da się rozczesać. Co najgorsze od szamponu dostałam dużego łupieżu.
Moje włosięta po Timotei są suche na końcach a przy głowie nie domyte, pierwszy raz spotkałam się z takim przypadkiem...
No cóż, zaczęłam stosować do mycia pędzli, ale najzwyklej w świecie ich nie domywał!
Szampon oddałam mamie, zobaczymy jak u niej się sprawdzi.


Opis producenta:

Skład dla zainteresowanych:

A czy Wy miałyście ten szampon, u Was też tak kiepsko się sprawdził?

A teraz coś milszego :) Brałam udział w konkursie u Madzi (tutaj blog)
Wybrała moją odpowiedz :) A oto nagrody jakie otrzymałam :)

Cieszę się bardzo, ponieważ będę miała w końcu okazję przetestować lakiery MIYO, których u mnie niestety nie ma :P


EDIT:

Niestety moja mama również po tym szamponie dostała łupieżu i "swędzącej głowy".  Teraz leczy się Nizoralem i jest jest lepiej. Niestety, ale muszę stwierdzić, że ten szampon to porażka :(
Pozdrawiam Was cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej co za bubel, dobrze wiedzieć na pewno nigdy go nie kupie :) gratuluję wygranej u Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałam na niego ochotę, dobrze że nie kupiłam .
    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiepsko wypada;/
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  5. a chciałam się skusić na tę serię..

    gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam szamponów 2 w 1
    bałabym się,że obciąży mi włosy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*