27 czerwca 2012

Mixowisko - czyli makijaż i paznokietki :)

Hejka Kochani! :*

Dzisiaj taki mały mix, czyli makijaż plus pazury :)
Ostatnio kompletnie nie mam weny do zdjęć, ciągle wychodzą mi rozmazane, byle jakie, ciężko coś wybrać, nie wiem czy to aparat mi się kończy czy ręka odmawia posłuszeństwa :P
Chciałam przygotować recenzję tuszu Eveline, ale pogoda coś mi nie sprzyja i nie mogę zrobić porządnej jasnej fotki, mam nadzieję, że jutro się uda :)

A tym czasem makijaż:


Czego użyłam?
- Podkład Stay All Day i pędzel Hakuro H51
- róż Bell #4
- paletki Sleek ( w tym delikatna krecha czarnym cieniem na mokro)
- tusz Eveline Volumix Fiberlast
- baza Stay On Hean
- rzęski przycięte bez firmowe ;P
- usta Esprit  #204


A teraz pazurki


Sprawcy zamieszania ;)


Pozdrawiam Was cieplutko :*

2 komentarze:

Serdecznie dziękuje za komentarze :*