4 kwietnia 2012

Post zbiorczy czyli denko, zakupy i wymianka :)

Witajcie :*

Dzisiaj post mieszany :D Czyli zbiór wszystkiego naraz, małe podsumowanie :)

Na początek moje marcowe Denko, nie ma tego dużo, bo wszystko wyrzucałam na bierząco, ale parę pozostałości mi się ostało ;)



VivaDerm - AntiAnce,
Żel punktowy na wypryski - bardzo dobry produkt w rozsądnej cenie (7,99zł), pięknie wysusza i goi nieproszonych gości :) Na pewno zakupię ponownie.
Żel do mycia twarzy - żel jak żel, dobrze zmywa pozostałości makijażu, nie wpłynął na moją cerę ani negatywnie ani pozytywnie, neutralny, szkoda, że słabo się pienił :(
Essence, róż do policzków - fajny, ładnie się rozprowadzał, na pewno w przyszłości jeszcze po niego sięgnę :)
Ziaja - Dwufazowy płyn do demakijażu. Jak wiecie, bardzo go lubię i już zrobiłam zapas ;)



Mini zakupy ze strony Farmony :)
A mianowicie chodzi o taki oto zestaw do pielęgnacji włosów, na ktorych punkcie mam ostatnio hopla ;) Kosztował mnie całe 20 zł i jestem z niego niesamowicie zadowolona :)



Dodatkowo zamówiłam serum punktowe na plamy i przebarwienia. Ostatnimi czasami mam problem z przebarwieniami na buźce, myślę, że jest to spowodowane zmianami hormonalnymi związanymi z ciążą, niemniej jednak zawsze miałam z tym problem, po wyciśnięciu jakiejś krostki zawsze zostawał mi ślad na długi czas, mam nadzieję, że ten specyfik mi pomoże, na pewno zdam relację z poczynań tego produktu :)


W przesyłce dodatkowo było mnóstwo próbek, więc mam co testować :)


Wymianka z blogerką Zakręcony Świat Wery :)
To moja pierwsza wymianka i jestem z niej zadowolona, jeszcze raz dziękuję :*


Jeśli chodzi o wymianę, zapraszam do mojej zakładki WYMIANA, dodałam nowe pozycje, może komuś wpadnie coś w oko :)


I to by było na tyle :) Troszkę się uzbierało i chciałam to wszystko ująć w jednym poście :)
Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*

2 komentarze:

  1. mi własnie ziaja uniwersalna się skończyła i załapie się na denko na kwiecień:)
    fajnie, że jesteś zadowolona, ja również:)dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten zestaw z Farmony, będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*