20 marca 2012

Tag - Muszę to mieć!

Hejka :)
Zostałam otagowana do tej oto zabawy przez Agnesss25 :)
Zabawa polega na sporządzeniu listy rzeczy, które kupię w najbliższym czasie bądź bardzo chce je mieć ;)




Zasady:

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść banner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić, bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.


No więc zaczynam... :P


1. Paletka Sleek Oh So Special



Poluję na nią już od dłuższego czasu, czekam na większe zakupy, aby przy okazji zamówić tą perełkę :) Kolory strasznie mi się podobają i muszę ją mieć :P


2. Olejek do włosów AMLA




Muszę koniecznie go zamówić w najbliższych dniach, ponieważ kończy się mój olejek z Alterry, a na temat amly nasłuchałam oraz naczytałam się tyle dobrego, że koniecznie chcę go przetestować ;)


3. Niekosmetycznie - czyli czółenka nude :)


Wkońcu muszę sobie je sprezentować na wiosnę, szukam takich z zakrytymi palcami, na szpilce, ale nie na platformie, mam nadzieję, że się nie pozabijam pędząc po chodnikach ;)


4. Beauty Blender


Moje marzenie kosmetyczne, chciałabym je kupić, jednak póki co szkoda mi pieniążków na ten gadżet, ale wiadomo jakto z kobietami, jak sobie coś upatrzą to nigdy nic nie wiadomo :P


5. Pół kosmetycznie :P Czyli porządna wizyta u fryzjera :)







Jako, że jestem w szóstym miesiącu ciąży staram się jak najrzadziej farbować włosy. Przez ciąże włosy rosną mi jak szalone, dzięki olejkom udało mi się je doprowadzić do porządku i są w niezłej kondycji, dlatego jak urodzę wybiorę się na zmianę koloru włosów, nie taką mocną, bo tylko marzą mi się jaśniejsze, orzechowe pasemka, ale zawsze coś :)





Do zabawy zapraszam:
Riki tiki... kosme-tiki!
Zakręcony Świat Wery
Mallene
Pat18s
Electric Girl
Just Make Up






Buziaczkiiii :*

1 komentarz:

  1. Dzieki:* Ojjj mi też marzy się przede wszystkim wizyta u fryzjera w najbliższym czasie bo moje cienkie włosy coś ostatnio smętnie sobie zwisają. Oh So Special polecam i Amlę również:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*