17 listopada 2011

Rimmel Colour Mousse

Witajcie :*

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić największy bubel tego roku według mnie. A mianowicie chodzi o cienie w musie z Rimmela. Zacznę od tego, że ogólnie lubię rimelowskie kosmetyki, ale te cienie niestety nie nadają się do niczego :( Owszem mają piękne kolory, ale jeśli chodzi o trwałosć to tragedia! Cienie mimo, że na bazie już po dwóch godzinach zaczęły się kruszyć, zbierać w załamaniu powieki, poza tym strasznie ciężko je nałożyć, wycieniować, można łatwo przesadzić z ilością musu a przy dużej ilości, gdy cień zasycha robi się niemiła skorupka na powiece :(
Niestety próbowałam się przekonać do nich na wiele razy, i cieńszą warstwą i grubszą, ale za każdym razem efekt robił się ten sam- tak jakbym się nie domalowała :(

Tak prezentują się moje cienia, całe szczęście zakupiłam tylko testery

Kolorki naprawdę pięknie się prezentują...


... a tak po 2 godzinach noszenia po domu, niestety jestem strasznie rozczarowana :(

Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. właśnie dlatego nie lubie cieni w musie... miałam ten sam problem ale chyba miałam z innej firmy. Piękne są ale tylko przez chwile;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie wszystkie cienie w musie/kremie/płynie mają to do siebie że są okropnie nietrwałe.
    Od siebie mogę polecić Max Factor - Masterpiece Colour Precision. On bardzo przywiera do powieki i zasycha i nawet bez bazy trzyma się bardzo dobrze. Sam może robić za bazę :)
    Ale w sumie to jedyny cień w kremowej konsystencji który mi się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć, choć kolory fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są świetne, ale szkoda, że z trwałością tak kiepsko

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*