24 listopada 2011

Evitte Natural Care Nawilżający Soraya- recenzja

Witam Was serdecznie :)
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam recenzje kremu Evitte Natural Care Nawilżający z firmy Soraya. Cena ok 12zł za 50ml


Niestety opakowanie wyrzuciłam dawno i nie mam składu :(



Opis producenta:
"Polecany do: codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, która potrzebuje intensywnego nawilżenia i skutecznej ochrony przed wysuszeniem.
Skuteczne działanie: Innowacyjna formuła oparta o wysokowartościowe, naturalne ekstrakty i witaminy dostarcza składników silnie odżywczych i nawilżających. Pobudza naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w skórze podczas snu oraz poprawia zdolność skóry do utrzymywania nawilżenia przez długi czas. Sprawia, że skóra po przebudzeniu jest bardziej gładka, promienna i odświeżona."

Moja Opinia:
 
Plusy:
- konsystencja, kremik nie jest za rzadki, ale bardzo dobrze się go rozprowadza
- ładnie ujędrnia buźkę, skóra jest napięta
- nawilża dosyć dobrze, jednak dla cery bardzo suchej wydaje mi się być mało    wystarczający 
- szybko się wchłania, nie lepi się
- zapach mi się podoba, jest delikatny, szybko się ulatnia
- rano buzia jest ładnie wygładzona i miła w dotyku
- mnie nie zapycha, choć słyszałam i takie opinie ( mam cerę mieszaną w kierunku suchej ze skłonnością do wyprysków) 
- bardzo wydajny
Minusy:
- przy początkowym stosowaniu szczypie w oczy, później już się przyzwyczaiłam 
- dawka nawilżenia nie jest ekscytująca ;)


Ogólnie z kremu jestem zadowolona, bo ładnie wygładza i napina buźkę, konsystencje ma fajną, ale niestety moja skóra potrzebuję większego nawilżenia, dlatego dalej będę poszukiwała dobrego kremu na noc, który spełni moje oczekiwania ;) Krem stosuję od miesiąca.

Konsystencja jest dosyć zwarta


Powoli zaczynają się przygotowania do sylwestra i teraz trzeba pokombinować z makijażami :) Wiadomo, że w tym dniu wypada błyszczeć, dlatego brokat jak najbardziej wskazany ;) Oto jedna z moich propozycji :)
Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*

1 komentarz:

  1. makijaz super, co do produktów soraya nie jestem przekonana, a ten kosmetyk widze pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*