13 października 2011

Ulubieńcy września

Witajcie :)

Dzisiaj moi ulubieńcy września :) Troszkę późno, ale wstawię ;)



No to zaczynamy ;)

mleczko do demakijażu Celia. Bardzo dobrze zmywa makijaż i ładnie nawilża moją buzie :)

Już wszystkim chyba dobrze znany zmywacz z Cien :) Rewelacyjnie zmywa lakier z pazurów

Żel do mycia twarzy. Szczerze mówiąc uratował mnie, kiedy to postanowiłam sobie wywoskować "wąsik" i wyskoczyły mi krostki, mam również żel punktowy z tej serii, pięknie wysusza wypryski, szybko je goi

Krem evitte , świetnie nawilża :)

Poprostu do szaleństwa zakochałam się w tym zapachu! Jest przepiękny :) A dodatkowo pięknie wygładza ciało.

Jeden z moich biedronkowych skarbów ;) Świetnie wygładza stopy, niezastąpiony przy domowym pedicure :)

I to by było na tyle :) Te produktu baaardzo przypadły mi do gustu :) Może chcecie recenzje któregoś z nich?


Dodatkowo mój dzisiejszy look, niestety fotki robione wieczorem i z flashem



Pozdrawiam i całuję Kamila :*

3 komentarze:

  1. Hej śliczny makijaż, jestem ciekawa tego peelingu z Biedronki, masz bardzo ciekawy blog jeśli chcesz to zajrzy do mnie zapraszam http://juliax96-make-upandfashion.blogspot.com/ pozdrawiam i życzę miłego dnia juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to mydło Ziai ;) Ładny make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydła z Ziai są super.
    Bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie,
    N.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarze :*