2 października 2011

Recenzja tuszy do rzęs ASTOR VOLUME DIVA I PIERRE RENE LONG LASH

Witajcie Kochane :)
Dzisiaj jako, że neistety jestem w pracy postanowiłam wstawić krótką recenzje tuszów do rzęs, ponieważ mam tych tuszy od groma, pomyślałam, że będzie Wam to pomocne w poszukiwaniu " tuszu idealnego" ;)


Moje rzęsy, niestety mam liche, ani nie są za długie, ani za grube, ani też podkręcone, wychodzi na to, że idealne do testowania ;)

















ASTOR, VOLUME DIVA MASCARA


Opis producenta:
Mascara Volume Diva sprawia, że rzęsy stają się pogrubione i pełniejsze dzięki polimerom i eliksirowi ze złotem i czarną orchideą. Dzięki specjalnie wyprofilowanej szczoteczce Diva Soft są podkręcone aż do granic możliwości. Dzięki starannej selekcji składników pielęgnacyjnych są zadbane i odżywione.
Piękne, eleganckie opakowanie zainspirowane kształtem kobiecej sylwetki, z wygrawerowanymi elementami motywów kwiatowych.
Dostępna w wersji brązowej oraz czarnej.
Cena ok.35zł

Moja opinia:
Jak dla mnie bardzo dobry tusz, jak widzicie moje rzęsy są cieniutkie i krótkie a on faktycznie znacznie je pogrubił i wydłużył, szczoteczka bardzo wygodna, włosie dosyć sztywne, dobrze rozdziela. Nie obsypuje się, myślę, że warto wydać te 30 zł na ten tusz :) no i ma piękne opakowanie ;P

wygląd szczoteczki

Wytuszowane rzęsy 2 razy. Wybaczcie tusz w kąciku :P

oraz z boku :)



PIERRE RENE, LONG LASH MASCARA



Opis producenta:
Tusz do rzęs o właściwościach przede wszystkim wydłużających. Przedłuża rzęsy o 30% a odpowiednio wyprofilowana szczoteczka pozwala także je pogrubić. Zawiera keratynę oraz substancje odżywcze. Odpowiedni dla cienkich i krótkich rzęs. Hypoalergiczny, nadaje się dla wrażliwych oczu. Dostępny tylko w kolorze czarnym.
Cena ok. 10,80zł

Moja opinia:
No cóż tusz kompletnie nie w moim typie, za gęsta szczoteczka z miękkimi wloskami mnie nie przekonuje, delikatnie podkręca rzęsy, faktycznie je wydłuża, ale znacznego pogrubienia nie zauważyłam :) Myślę, że jeśli komuś zależy na delikatnym zaznaczeniu rzęs ten tusz się dobrze sprawdzi, jednak dla mnie ten efekt jest za słaby, również ta czerń nie jest tak głęboka, jak bym chciała. Plusem jest cena. Również się nie obsypuje.

wygląd szczoteczki

rzęsy wydłużone, ale nie bardzo pogrubione


z boczku ;)

 A na koniec małe porównanie :)



A Wy testowałyście któryś z tych tuszy? Jak u Was się sprawowały? :)
Pozdrawiam Kamila :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za komentarze :*